22.09.15

Lihtsalt mingi list

Mõtlesin siia lihtsalt huvitavaid asju üles kirjutada, kuid mis ei ole nii märkmisiväärsed, millest saaks terve postituse kirjutada.

* Tänaval vastutulija näeb sind esimest korda, kuid ikka naeratab ja ütleb: "Tere!"
* On arvatud mitmeid kordi, et meie kallis pealinn Tallinn asub Lätis
* Samuti arvati, et Eesti riigikeel on inglise keel.
* Inimesed siin on väga otsekohesed, mingit ümbernurga juttu ei ole
* Kirjeldada siinsetele kohalikele, mis asi on KOHUKE on VÕIMATU
* Mu rattast ning Google Translate'st on saanud mu ühed suurimad sõbrad.
* Siin on iga õpetaja palk ligikaudu 4000€ kuus
* Koolis on ( Minul) ainult kaks vahetundi terve päeva peale. Üks selline rootsipärane fika-paus ning teine on lõunapaus.
* Kohalikud noored on väga tiheda ajagraafikuga. Sagedane on see, et noored käivad tööl ning ka mitmetes trennides.
* VÄGA PALJU VÕILEIBU
* Üldiselt pannakse kodudes võileiva peale ainult ühte sorti asja. Ehk saiale (nende leivale) käib korraga ainult juust või ainult sink. Mitte kaks asja korraga.
* Siin juuakse väga palju teed ja kohvi
* Olen märganud, et tüdrukud ei käi vast kunagi ilma meigita kusagil. Isegi trenni tullakse täismeik näos.
* Päikesest on saanud minu jaoks haruldane nähtus.
* Väga tavaline on see, et võõras inimene tuleb sinu juurde ning hakkab sinuga juttu ajama. Small talk.
* Igatsen kohutavalt musta leiba ja sooja lõunat.
* Puud, mets, mis asjad need on???
*Ühistransport on üsna kallis, Amsterdamis trammiga 5min sõitu maksab 1,15€
* Kinos maksad pileti eest ning sellele lisaks ka veel 3D prillide eest kui tegemist on 3D filmiga. Prillid saad endale jätta, mul juba kaks paari lebab kodus.
* Kinopilet maksab 9€ kui oled kuni 17 aastane, oled täisealine maksad 12€ (Lisa sellele juurde veel jook ja popcorn)
* Toetsweek: nädal ainult kontrolltööde jaoks(10 nädala pikkuse õppematerjali peale!!!!!), minu arust täielik surm ja ajude piinamine, aga kohalikud lapsed on sellega harjunud. Enam ei vingu vast kunagi, kui Eestis kaks KT'd ühele nädalale satub.
* Inimesed arvavad, et olen pärit Islandilt. Hollandi keeles on Eesti Estland ning Island on Ijsland (Äjsland) I need to improve my pronounciation I guess.
* Siin on inimeste jaoks väga imelik/naljakas see, kuidas ma eesti keeles räägin, eriti need võrratud ÕÄÖ. ( Äia õe oaõieaia ööau )
* Endiselt ei ole ma suutnud endaga vihmastel päevadel kuivi püksi kaasas kanda igaksjuhuks. Ikka ja endiselt leian ennast ringi liikumas täiesti läbimärgades pükstes, alumistest kihtidest rääkimata.
* Ma ei ole absoluutselt kleidi-inimene ja ometigi leian ma ennast 12.detsembril ennast kleidis ja KONTSAKINGADES!!!! Sest ma lähen Galale :):
* Endiselt leian ennast inimestega rääkides, kes arvavad vist, et Eesti asub kuskil Antarktikal. "Oi, Eesti ja seal on vist väga külm..." MIDA?
* Minu jaoks üsnagi naljakas Hollandi tüdrukunimi: Nieske, hääldad siis nagu "Niiske" aga rõhk on sõnalõpul..
* Lisaks poisinimi Ties mis kõlab nagu "tiss"





Ajapikku üritan seda Listi ka täiendada :)
Ikka ja jälle, Krista

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar